Zwroty i reklamacje

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni? Nie ma problemu.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne np. do odpakowania przesyłki) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

JAK POSTĘPOWAĆ?

Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy uzupełnić formularz zwrotu towaru (formularz do pobrania tutaj dołączyć paragon sprzedaży i komplet umieścić w paczce ze zwracanym towarem. Towar należy odesłać na adres:

P.H.U „Monola” Aleksandra Dymek
ul. Paproci 66

75-810 Koszalin

Do przesyłki należy dołączyć PARAGON SPRZEDAŻY oraz FORMULARZ ZWROTU TOWARU (pobierz).

Brak któregokolwiek z elementów będzie skutkował odesłaniem towaru do nadawcy, NA KOSZT NADAWCY.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.
  • Jeżeli Konsument zwrócił zakupiony towar, koszty wysyłki są po stronie Kupującego.
  • Sprzedający nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  • Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał - WSZELKIE ŚLADY ZABRUDZEŃ I ZNISZCZEŃ (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów przed odesłaniem ich do sklepu.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Jeżeli Kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem środków pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.